Stressful, smoothie, sunshinemorning

Okej rubriken stämmer förutom det där med sunshinemorning för det har vi inte här där jag bor :(
Allt har varit väldigt stressigt på senaste tiden med flytt, besök, rapportskrivning etc. därav nada enchilada updates :/
Dock lever jag fortfarande ;)

Påsken var sådär, höjdpunkten var att min älskade bror kom hem från utlandet för en sväng :D!
Svårt att blogga anonymt när man är sambo och han går här hemma och är sjuk, det är även därför jag inte har bloggat.
Svarar på era kommentarer så snart jag hinner!



Är ingen typisk smoothietjej, tycker att det blir för mycket fruktsocker haha!
Idag gjorde jag en med keso, liite bär, och pyttelite en hemlig ingrediens som får allt att dansa i munnen :) namnam!

Love ♥ Fruity


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!