Weekly schedule

Gud vilken härlig respons jag fick på fräkneinlägget! :D Roligt att höra att så många är positivt inställda till fräknar (kanske jag inte behöver sminka över mina), förvånande att så många verkar vilja ha fräknar, jag trodde att det var vanligt att ha det :)



Veckans planer i bilder:

Plugga


Träna


Shoppa med en kompis


Förhoppningsvis hitta shorts


Fika gókaffe


Mysa med Mr.Big ;)


Ladda inför resan ( Wohoo Söndag!!!!!)


Ta en liten "fira min födelsedag i efterskotts- fika" med vänner








Kommentarer
ANNE

ÅHÅ vilken drömkropp hon hade då!

SV: Ja, det är sjukt smart att vara anonym ;D Klart ingen tycker att du är ett freak?!?! :D Hahaha!!

2012-03-06 16:41:21
URL: http://favs.se/mode
anna

låter som en bra vecka :)

2012-03-06 16:42:29
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!