On the finishing line

Nu bloggvänner har jag efter åtta dagars slit äntligen gått i mål med min hemtenta som jag faktiskt tror blev riktigt bra :D! Galen o flitig som jag är funderar jag även på att aspirera för de högre betygen genom att göra en genusanalys av en valfri film, det verkar enkelt och ganska intressant också plus att den bara ska vara på två sidor (det jag hitills skrivit är på endast 7), vet redan vilken film jag ska välja isåfall. Nåväl har till fem imorgon på mig :)

Idag har jag varit på en shoppingrunda med dåligt napp, bytt min Pucciniväska som jag visade tidigare eftersom att den hade något knas med en söm och så har jag fått hem lite böcker som jag beställt.
En av dem var skönhetsbibeln som jag läste om att en annan bloggerska hade köpt på bokrean för bara 99 :-, ett riktigt kap och jag tror att den finns kvar på adlibris!

Den är underbart mycket vackrare i verkligheten med sitt "skimmer" på bokomslaget :)
Riktigt chic-lit och innehåller massa bra knep, tips och söta bilder+ texter :)




Love ♥ Fruityfresh


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!