Förlåt

Nu ska jag göra något som "klassas som BIG BLOG NO-NO", be om ursäkt!
Förlåt kära bloggisar för dålig update, det var riktigt längesen jag ens satt vid datorn faktiskt.
( nästa inlägg innehåller ett supertips, so keep in touch!).

Mat o träning har gått super inför utlandsresan, åker i övermorgon (lördag) så då får ni räkna med dålig update, men förhoppningsvis kommer bilder upp efteråt.
Annars så har jag pluggat som en tok och klarat den svåra metod II kompletteringen.


Idag hade jag dessutom min slutexamination och kan härmed meddela att jag har klarat min fortsättningskurs.
Vi får se vad jag hittar på nästa termin, jag har sökt många jobb så det kan bli en moneymakerperiod eller kanske juridik ;) Vi får helt enkelt vänta och se vart jag hamnar.

Många kramar!



Love ♥ Fruity


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!