Top model tv

Hejsan hoppsan!
Morronpigg o hurtig som jag är så ställde jag klockan på fem o gick upp för att bidra med några blogginlägg (not*) haha ;) Men däremot vaknade jag upp supertidigt hemma hos Mr.Big :) Han skulle upp och jobba så vi åkte bussen tillsammans en station till mig och sedan klev jag av och gick hem. Meningen är ju att jag ska duna nu, men jag kan inte :(!!



Får kanske bli till att plugga snart (missar jättemycket när jag reser bort) eller så ska jag se gårdagens Topmodel- avsnitt :) Har nördat Am. next top model sedan det startade haha :D (Victoria's Secret Fashionshow missar jag garanterat aldrig heller ;)







Dagens planer är ett fett pass på gymet och sedan möta upp en kompis för lite skor o shortshopping inför utomlands ;)




Btw hur söt och fräsch ser inte Lindsay ut här??! (Jaa..väldigt smal dock)






Love ♥ Fruity


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!