Shopping til' I'm dropping

Oherreminhjärtanes, stress hit o stress dit, ska försöka svara på era kommentarer så fort jag hinner!
Idag har jag varit på en successful arbetsintervju :D Ska provjobba inom kort!
 Efter det gick jag runt i stan och letade efter kläder till utlandsresan (söndag wohoo!!!) Hittade inga shorts, men lite annat snyggt att ta med sig :)

Ja, nu går jag emot "blogg-nono" nr 1, att ursäkta sig. Men jag måste få ursäkta för en fruktansvärt stökig och skrynklig (haha) säng och dålig cambild.
Dagens inköp: (förutom kajal o lite annat småttigt)



Två likadana (vitt och svart) spetstoppar med suupergulliga detaljer på ärmsluten, virkad svart klänning och suupersöta fjädersmycken som skulle passa perfekt till den vita spetstoppen och ett par bleka shorts :D


Love ♥ Fruity


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!