Some shopping on top

Nu kommer det några få bilder på typ hälften av shoppingen! Paradisbilderna verkar ha vandrat iväg från datan så ni får kika på detta sålänge :)

Tyvärr är bilderna både mörka o suddiga, trist då allt är betydligt ljusare o vackrare i färg irl. menmen :/



Jag har någon thing för att köpa tuggummin, hann dock ge bort mer än hälften innan jag fotade då jag inte tuggar så mycket smak själv haha :) Köpte lite choklad o godis till släktingar oxå :)




En rockig billig väska :)




Sandaler som är ljusgråa irl :) Älskar detaljerna!




Ljusare irl, lite pandorainspo- armband :)




Fjäderörhängen och snäckarband/ halsband :) Älskar snäckor!




Lite fler örhängen :)




Köpte massvis av dessa armband!




Ett fåtal av dem.



En irl. helt underbar långklänning som verkligen lyfte fram kurvorna :)




virkade shorts o jeansshorts :)




Love this!




Billiga somfan, typ 5 kr styck?




Smink för 5/  10 kr paletten ungefär




Nagellack, ca 10 kr styck
Det lila lacket ser så glassig ut och ni vet väl att marsipangrönt är vårens färg ;)?




Som ser ut ungefär såhär på, har suttit asbra utan överlack :)

Love ♥ Fruity


Kommentarer
Josephine

Sv; Tackar :D

Usch då, krya på dig :D

Det är super med mig :)

2012-03-25 14:53:49
URL: http://stiles.blogg.se/
Cindy [Cindyles.blogg.se]

hej ,vart var du nånstans :O

2012-03-25 19:33:09
URL: http://cindyles.blogg.se/
Fröken Orange

Åh vad jag blir avundsjuk! Speciellt på godiset.

2012-03-27 00:10:43
URL: http://ettlivutanrut.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!