Zzzzlepy time...

Herre min sheizze vad trötter jag är efter en hel dags tentaplugg! Känns som att sitta fast i leran men lite har jag i allafall lyckats göra :) Nu blir det myys i sängen (kanske med film) om jag inte somnar.... Vilket jag nog inte gör när min snutt inte är närvarande :(









Bildkälla: weheartit såklart ^^

Imorgon kommer det kanske upp ett produkttips, nagellackinlägg eller något om piercings, har fotat en del till det idag, hoppas jag hinner imorgon om intresset hos er finns :)

Love ♥ Fruity


Kommentarer
Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

vad intressant, läser du kriminologi som lös kurs eller ingår den i något?

2012-02-26 02:03:16
URL: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE
Fotograf Helena

sv: tack för din myskommentar! Kul att du tittade in!



Önskar jag hade en så där mysigt belyst säng! Fast då skulle man nog helst inte gå upp ur den... lika med ännu svårare att ta sig till jobbet i tid... ajdå!



Trevlig helg :-)

2012-02-26 03:22:20
URL: http://leafoto.blogg.se/
Melissa - Livet i ett Fängelse!

Kikar in lite, hoppas du haft en bra helg. Surt att den redan är över men svårt att inte vara glad när snön nästan är borta, solen har skinit hela dagen och fåglarna sjunger sin vårmelodi :)

Har du haft en bra helg?

2012-02-26 04:39:12
URL: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!