Lost in outer space...

I'm sad.
Idag mina kära bloggisar, började dagen rätt bra men slutade med katastrof... Jag känner mig dålig och urusel på alla sätt, känner mig dessutom dödligt sjuk och fick ställa in både arbetsintervju och träning.
Åh jag som ville visa er min outfit jag tänkte ha på intervjun :( Dessutom är jag så kluven i hur jag ska ha det med min anonymitet, vill ni ens kika in på bloggen om jag inte är så offentlig? Blir det inte ointressant? Eller blir ni nyfikna? Fördelen är ju att jag kan vara mer privat men är ändå splittrad i frågan... SUCK!
 Nåväl, ni muntrar upp mig det ska ni veta ♥ Och det finns en fördel med måndagar... NYA TAG! Kram på er ♥
Är ni också prestations- nissar som lider av "snäll och duktig flicka syndromet"?


Haha, lite uppmuntrande bild emellan allt= röda sulor kan bara betyda en sak. Modeller som vandrar runt i laboutins ;)


Världens mysigaste utkiksplats, älskar att stå där ♥



Och så en bild på sötaste dunbollen. Tänk att han och hans syskon är så stora nu!



Nu får det vara nog med sad eyes!!



Mer fokus på sådant som får en att le :)



Love ♥ Fruity


Kommentarer
Erica

SV: Ja visst är hon!" :D

2012-02-26 23:28:56
URL: http://ylvaericakarlssons.blogg.se/
Ida

Svar: mm, det är det nog. Jag som försöker gå upp i vikt också. Jag får fortsätta käka på! haha.

Aha okej. Ja så kan det ju vara. Det är jäkligt snyggt md tungpiercing dock! ;)

2012-02-27 08:29:09
URL: http://idabod.blogg.se/
Spanienfrugan

Mm, keso är så gott! Synd att dem inte har det här i i Spanien...

2012-02-27 10:55:55
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!