Burnin' Hot Chilli

Ett litet sista tips innan jag måste gå och tentaplugga en stund,
Inredningsaffären Chilli! Den har nyligen öppnat ganska nära mig och herregud jag hade kunnat ta med mig all billig och snygg inredning hem!

Detta fyndade jag senast jag var där:
119kr för hela kittet, fat och tre prydnadstillbehör!

Fattigmanssilver i mitt ♥



Nästa gång jag åker dit ska jag se till att införskaffa ett gäng suupersnygga kuddar och en sådan här pläd! Mycket omtalad och supergosig pläd :D! Själv vill jag ha den i beige men den finns i tusentals färger :)



Love ♥ Fruity


Kommentarer
Maria [Fotoblogg]

sv: Tack så jätte mycket. De lukta verkligen helt underbart ;)

2012-02-26 10:56:59
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Fina Frun

Chilli är en favorit sedan länge. Den lila pläden på bilden har jag!

2012-02-26 11:24:35
URL: http://finafrun.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!