Tipsy wipsy

Jag vill tipsa om två saker, dels att eurosko iaf. i mitt område har superbilliga priser just nu!
Man kan köpa två par skor och betala halva priset för ena och dem har bland annat tagit in reebook easytone och converse i både hög och låg modell!
Tipsy no 2 är att Hälsa för alla (även där i mitt område iaf.) har superbra pris på hårkontroll just nu! endast 100:- paketet :D!
Köpte hem två paket som räcker ett tag+ att jag kör ricinolja i håret och trind på naglarna :D Nu jävlar ska det växa ;)






Love ♥ Fruity



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!