Im' backie tackie

Hej vänner ♥ Jag är tillbaka och gissa om jag har saknat er?!
Anledningen till att jag "försvann" är att jag har mått fruktansvärt dåligt, gråtit varje dag och haft ångest för en sak.
Idag tog jag tag i det, gick till läkaren och kom hem tio kilo lättare och med en stor sten borta från axlarna!
Har inte kunnat äta, sova, träffa vänner eller göra andra sociala saker under den här tuffa perioden.                     
Därav har även bloggandet fått bli lidande och det är jag ledsen för!
Jag har dock gått runt och "bloggat i mitt huvud" och hittat massor av tips jag vill dela med mig av till er!
Får se om jag minns allt :)!




Love ♥ Fruity


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!