Coffelover

Hello cuties!
Det var många av er fina människor som önskade mig ett stort lycka till med rapporten, tyvärr så gick det inte riktigt så bra som jag hade hoppats. All slit var helt i önödan då jag inte hade tillgång till det material jag behövde så jag fick skicka in en ofullständig rapport.

Anyhow så vaknade jag upp med världens segaste kropp och så mycket trötthet! Kroppen skrek efter kaffe så nu sitter jag här med kaffe och ett glas vatten (standard haha). Vattnet tar jag efter kaffet eftersom att det skyddar tänderna litegrann :) Ett bra tips är att dricka vatten efter varje sur sak ni stoppar i er för tändernas skull, dricker alltid vatten efter att jag har käkat äpple oxå :) Just so u guys know ;)

Vad händer idag då? Jo, so far har jag städat som en idiot och ska strax sätta igång med lite never- ending skolarbete :( Hoppas ni har en fin dag på jobbet/ i skolan eller vart ni nu befinner er :)!



Love ♥ Fruity


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!