Tacky training and wacky waining

Dagarna bara flyter på och allt känns bra :D
I söndags var jag och min Mr.X hos hans syster för middag. Vi åt supergoda kycklingfiléer med en perfekt sallad till, vitt vin och så efterrätt såklart! Hur trevligt som helst var det!

Igår blev det en riktigt chillande galen valborg som slutade med att jag o älskling bara var hemma o myste.
Idag har jag invigit de nya tightsen o skorna på en PW (1 h) upp till mami o papsen och snart ska jag ut för PW nr 2 med en kompis, måste ta vara på det härliga vädret o förbereda mig inför kroatien ;)!








Love ♥ Fruity


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!