Pictures from Paradise

Here they are:



Jag har hela tiden sagt att "får jag se fem palmer på hela resan så kan jag åka hem överlycklig!" Men det fanns fan palmer överallt så hade ju inte behövt oroa mig :)




Vacker gata



Svenska Zaraaffären gömmer sig bakom rondellen ;)




Smygfotade lite bakverk vid ett fik där vi tog oss en fet drink, min man o jag :)




Åh




Nära hotellet vi bodde på




Första dagen tog vi en liten rundvandring




Palmtrees in my ♥

Hold on, there is more to come i nästa inlägg ;)




Love ♥ Fruity


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!