Two obsessions

Beroende av saker i vardagen är nog alla. Jag är t.ex. alltid involverad i min telefon på ett eller annat sätt, den finns alltid med och man kan ju surfa, plugga, messa, ta bilder etc. med den :) Dock får ni ingen bild pga. mitt val att än så länge vara anonym (lite tråkigt på det viset- Men ja)

Här nedan kommer iaf. två saker som är lite beroendeframkallande! Min fina almanacka där jag inte bara skriver in möten, skola, jobb, etc. utan även fikor, träning och annat som sker i mitt liv. Dessutom tycker jag att den är så söt att jag inte vill byta nästa år haha! Den andra saken är bodylotion! Ååh vad jag älskar bodylotions.
Det är så behagligt att bli mjuk efter duschen :)



Just denna bodylotion är super för er som gillar "I love..."s produkter men som inte har fått tag i dem/ tycker de är för dyra. Denna underbaring doftar supergott och finns att köpa på Rusta! :)



Love ♥ Fruity


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!