Study hard to reach success

Har inte hunnit updatera sedan imorse eftersom att det var fullt upp med att åka till skolan och gå på ett seminarie och sedan åka och jobba! Puh! Nu ikväll kommer dessutom min hemtentamen ut, den håller på under några dagar så tyvärr kanske bloggupdateringen blir lite lidande :( Men håll ut I´ll be back!

Mina bästa tips för en lyckad hemtentamen:
♥ Var ute i god tid
♥ Planera din tid i almanackan, skriv en tidsplan, hur mycket du ska göra per dag
♥ Se till att skriva en tankekarta/ kladd innan orginalet skrivs
♥ Ladda med kaffe/ te/ läsk/ saft/ godis/ bulle/ frukt eller annat som piggar upp dig
♥ Försök hålla dig till tiden du bestämt att studera per dag och belöna dig sedan med något om du lyckats!


Själv kommer jag att mysa ner mig i sängen med datorn i knäet och ha massor med kaffe och vatten att pigga upp mig med :)
 















Love ♥ Fruity


Kommentarer
Paulina

sv: låter ju toppen! :)

2012-02-24 19:52:35
URL: http://alwayssmiile.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!