Café

Åh vad jag vill åka till ett café och fika gó-kaffe med någon vän! Pluggandet gör mig trött och isolerad haha, hoppas jag blir klar snart. På måndag får jag i allafall en välförtjänt paus i pluggandet, jag ska nämligen på arbetsintervju :D Spännande spännande. Det ligger vid en jättevacker plats inne i stan :)

Fikalängtan:


Hurtigs är en favorit:


Det kostar men jag garanterar er att bitarna är stora och kaffekoppen enorm. Påtår på kaffet ingår men det behövs aldrig haha :)

Muffinbakery är ett standardställe för mig och mina vänner på sommrarna. Har man tur (som vi) kan man träffa på en hel del kändisar där :)



De har stora muffins i massor av olika smaker ♥




Jag har aldrig provat en muffins där faktiskt (är laktosintolerant) men mina vänner brukar köra på choklad/banan eller halloncheesecake ;D



Espressohouse har härlig mudcake och många olika kaffesorter:




Haha jag kanske borde guida er i "Stockholms bästa caféer" ;) Har varit överallt!

Love ♥ Fruity



Kommentarer
Moa ♥

vilken söt blogg! :)



titta gärna i min!

http://moajoensson.blogg.se/

2012-02-26 12:29:40
URL: http://moajoensson.blogg.se/
Annelie

Haha, en sån guide skulle jag definitivt behöva till nästa gång jag besöker stan ;) Chokladkakan längst ner såg ju gudomlig ut.

2012-02-26 15:33:22
URL: http://zombiesincandyland.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!