Body lotion- Me

När jag ändå var inne lite på bodylotions i inlägget innan ska jag passa på att tipsa om en storfavorit!
Jag har egentligen hur många som helst, från LdB, Nivea, Vanilladream, Thebodyshop, Klippoteket, Apoteket etc.etc.

Men det finns en som verkligen tar priset! På rea kostade den 95:- och jag tror att det priset kan gälla fortfarande (Kicks).
Den är galet prisvärd, den doftar ljuvligt och länge, den är tunn och går in snabbt och fint i huden :)



Som ni ser är det det Grekiska märket KINGS & QUEENS som jag pratar om :)
Min heter Queen Isabelle och den doftar kanel och apelsin!

Love ♥ Fruity


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!