Makeup make down

Bilder på två sminkningar som jag har haft senaste dagarna, bilderna är som sagt tagna med webcam, färgerna är alltså starkare i verkligheten :)

Fick dessutom en fråga om jag inte kunde göra tutorials, och det vore superkul om jag bara lyckas låna en videokamera, kanske kan göra bildserier annars som visar hur jag gör :) Dessa två sminkningar är dock bara snabba vardagssminkningar, skulle kunna gjort lite noggrannare :)




Lila sotning med färger från Teneriffa= me love :D


 

Supertrist att inte denna vill komma med på bild. Jag har använt mig av guld/ bronsskuggor och det blev verkligen supersnyggt!



Love ♥ Fruity


Kommentarer
felicia

Hejsan! Sjukt bra blogg måste jag säga :) Skulle du kunna besöka min blogg. Jag har frågesstund just nu så jag skulle bli s´jukt glad ifall du ställde en fråga. Puss och har det bra.

2012-04-04 19:38:28
URL: http://feliciaswonderfulworld.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!