Girls night only

I inlägget där jag skrev att jag hade mått dåligt så skrev jag ju om att jag inte hade kunnat träffat vänner och så, men jo en gång har jag faktiskt klarat av det oxå kom jag på (tvingade mig och det var det värt)!
Jag var så nere och dessutom skulle Mr X till sina parents så jag bjöd in två nära kompisar till lite tjejhäng och filmmys!
 Åh vad mysigt det var! Har inte kunnat unna mig något smarrigt på åratal, inte käkat smågodis sedan långt innan julen iaf så vi gottade smågodis, lite chirre, popcorn, kokosbollar, saft och annat gottigt medan vi kikade på "Friends with benefits" :D










Love ♥ Fruity


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!