Developing my body is to develop my soul

Sow how are we doing so far angående tränings/ matfronten?
Jo, jag har varit galet sjuk under en lång period plus att det är ganska dyrt att leva med studiebidrag samtidigt som man ska kunna betala för lägenhet.
Dock har jag småtränat lite med pilatesövningar och hantlar och maten har gått superbra sedan jag bestämde mig för att bli snällare mot min kropp strax efter påsk.

Tanken är att jag ska tighta till kroppen till sommaren men även bibehålla detta efteråt naturligtvis :)
Jag har ju lyckats förut så även om motivationen nu inte är lika hög som då så vet jag att den kommer med vädret ;)

Några fler som har liknande planer? Kikade i plånkan och jag har lite cash där så jag har bokat in åtminstone ett pass på gymet nästa vecka med en kompis :D Promenader är annars ett superbra budgettips, du orkar dem även fast du kanske har minskat lite på kosten (vilket du ofta inte gör med jogging), du får frisk luft och D- vitamin från solen.



Love ♥ Fruity


Kommentarer
ANNE

Annars har jag ett bra budgettips! Jag köpte en typ "trappmaskin" eller steggrejs för bara 149:- på Coop tror jag det var. (Okej, jag ska vara ärlig - det var min sambo som köpte den) Och herreguuuuuuuud vad jobbigt det var. Efter 20 minuter är jag fan genomsvettig. Den verkar stabil och hållbar med, trots priset :D



SV: Åh gud vad tråkigt att det inte gick vägen ;/ Men det är bara att gå på det igen.. Aldrig ge upp!!



Ah asså fan, jag är så sockertorsk va, bara för att jag inte fick äta godis så ställer jag mig liksom och gör världens lass med bullar - SOM OM DET ÄR BÄTTRE ELLER??! Hade skitdåligt samvete efter jag tryckt i mig massor men ah.. Gjort är gjort :|

2012-04-12 19:22:27
URL: http://favs.se/mode
Nadine

allt bra med dig? ;)

2012-04-12 20:39:18
URL: http://lindenmalmberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!