Abbey abroadie


Åh vilken underbar dag! Igår var jag alldeles lycklig i kroppen så jag gav mig ut på en rejäl PW på kvällen, och gissa om jag blev glad när jag kände imorse att det strålande humöret sitter i?! Vaknade ganska tidigt, proppade i mig lite frulle och sedan tog jag en ångpromenad till mamma eftersom att vi ska åka o köpa träningskläder i eftermiddag :)!

Dessutom fyller min älskade Mr X år om några veckor så jag har skrapat ihop pengar (student...) till en resa som jag bokade nyss som ska få av mig :D Gud vad vi ska njuuta i solan, wihoo :)!!

Kan ni gissa vart vi ska åka ;)?



Love ♥ Fruity


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!